Alla hjärtans dag ,


2-3år gammal bild.

Idag är det alla hjärtans dag och Christian jobbar 12-timmars pass idag. Han gick upp kl14.30, var iväg på larm och ju nu precis till jobbet och kommer hem igen imorgon kl06 ungefär. Detta betyder att det blir till att fira denna dag själv (eller tillsammans med sötaste Bianca i och för sig), vilket jag hade tänkt göra genom att hämta mat på Tzatziki för att sedan titta på en riktig tjejfilm (om jag lyckas bestämma mig för någon).

Jag hade köpt lite godis och två lotter till min kära, och som den tur han har när det kommer till lotter han får av mig vann han på båda två triss-lotterna, 75kr+25krx2 = 125kr. Jag blir glad om jag vinner 25 kr jag.


Kommentarer
Postat av: cat

Tokfin bild på er!

2010-02-14 @ 18:07:30
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com
Postat av: Louise

Jättefin bild.

Och min dag försvann också helt i torsdags. Kom på dig och att vi skulle höras när jag var på väg hem igen och såg skylten Grycksbo. Vi måste ses snart!

2010-02-14 @ 18:45:08
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0