because i said so ,

Träningsbesöket på Lugnet är nu avklarat och jag känner mig väldigt nöjd då jag ÄNTLIGEN har kommit igång med träningen igen. Fyra dagar i rad har jag tränat (varav en dag dubbelpass) och träning varje dag fram till lägret väntar. Jag hoppas verkligen att jag ska ha hunnit komma i hyfsad form tills vi ska till Italien, för att sedan träna på som bara den så att det även kan gå ganska bra på tävlingarna i sommar.

Sitter och tar det lite lugnt, vilket även Bianca gör för en gångs skull. Hon har lagt sig ner för att vila lite här bredvid mig. Funderar på om jag kanske ska ta o pyssla lite med Biancas "första året"-bok. Till middag ikväll är det fläskkottletter och (friterade) pommes som står på menyn. Mycket mumsigt måste jag säga. Sedan ska jag bänka mig framför TVn och titta på melodifestivalen (egentligen tycker jag inte att det är så där jättebra, men måste ändå titta på det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0