come on baby ,


Laddar med yoghurt, flingor och mörk choklad.

Kl:08.00 ringde väckarklockan imorse. Jag har hunnit äta min frukost och sitter och myser med Bianca framför nyhetsmorgon. Tråkigt att Sverige åkte hur i hockeyn. Om ett tag ska jag klä på mig massor med kläder för att sedan ge mig ut i kylan och träna dagens träningspass innan jag måste iväg till jobbet. Känner mig inte så motiverad till att gå ut, men det är för att det är sååå kallt i lägenheten (som alltid, OM jag längtar till sommaren). Jag känner mer för att krypa ner under täcket igen. Sov så otroligt tungt och skönt, men drömde då istället massor av konstiga saker, bl.a. att jag satte knät på en trädgårdsspade vilken gick in med spetsen först rakt in i knät så att halva bladet försvann. mystiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0