drive me crazy ,


This is our crazy cat .

Så var klockan sovdags(?), är så trött i kroppen vilket troligen beror på att jag äntligen har kommit igång med träningen igen. Är trött i kroppen på ett skönt sätt, sådär så att man vet att man kommer somna direkt när man lägger sig och sedan sova väldigt bra. Jag hoppas i alla fall att det blir så.

För övrigt så är jag väldigt trött på min enkla och tråkiga design här på bloggen, men har inte orkat göra något åt saken. Idag kände jag dock att det måste bli ändring och jag ska nog sätta mig någon dag o ändra lite. Tyvärr har jag inget bra program att sätta mig och göra en ny header i. Får se hur jag löser det problemet.
Det är ju meningen att bloggen ska passa ihop med min hemsida desireedesign.se, men nu ligger ju sidan nere på grund av att den ska göras om och att det ska ske förändring där och med smyckestillverkningen. Allt har legat lite på is, men ska se till o ta tag i allt det också. SNART!

Nu säger jag god natt och tänker sova så sött.
Måste vila upp mig då ett träningspass på gymmet väntar imorgon.
So long!


Kommentarer
Postat av: Nora

MEN GUUD VA SÖT :D

2010-02-23 @ 20:03:35
URL: http://noranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0