födelsedagsfirande (22år) .


22 ljus på tårtan. Tårtan har jag bakat helt själv.

Så var man 22år då. Idag kom mamma, pappa och Dennis hit. Nästan hela familjen lyckades ta sig hit ifrån Lohärad, det var bara Daniel som blev kvar hemma då han inte hade tid att åka iväg idag. Björnar och Catherine var också hit och fika lite, vilket även det var väldigt trevligt.
Det har varit en mycket trevlig födelsedag med mycket fina presenter. Har bland annat fått mig en ny mobiltelefon, en resväska, kläder, presenkort på Panduro, lite filmer och pengar.
Började även dagen med att gå iväg och få mig en ansiktbehandling, vilket var en present ifrån Christian.
Helt underbart!

Tack så otroligt mycket för idag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis i efterskott :) Hoppas att du hade en toppendag!

2010-02-05 @ 11:47:21
Postat av: cat

Tårtan var mumsfilibabba! Ska försöka mig på att göra vit chokladmousse någon dag, blev såld på det ;)

Kiro mår bättre idag, var något tillfälligt som tur var, hoppas ni hade mysigt igår hela familjen där hemma =)

2010-02-05 @ 17:46:15
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0