my little star ,


Bianca ligger o solar lite på bordet.

Har ätit en pizza till middag. JÄKLIGT gott var det med en pizza idag faktiskt. Sitter och tittar på solsidan, tycker verkligen om den serien alltså. KLOCKREN!
Snart slutar Christian jobbet också. Själv har man också varit iväg och arbetat en del idag, 12-19.10 blev det idag. Imorgon ska jag iväg och jobba mellan 9.30-16.15. Det är så otroligt skönt när man får jobba lite mer än en dag i veckan. Det gör jag däremot inte nästa vecka, SYND. Ska istället försöka ta mig iväg till Norrtälje/Lohärad och hälsa på lite. Får se om jag lyckas lösa resan dit på söndag och att tågen vill gå som de ska igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0