sagolikt .

Fy fan va kallt det är ute. Väckarklockan rinde kl7 imorse då jag skulle åka och lämna in bilen på verkstad för att fixa några småsaker. Men när jag skulle åka iväg imorse så hade alla dörrar frusit fast. Jag får tillslut upp förardörren, men då går den istället inte att stänga. SKIT! Ringer Christian och efter många om och men får jag igen dörren och kan åka in till Falun. Jag lämnar bilen på verkstaden för att sedan hämta en lånebil, vilken jag fick skotta fram då det var en del snö på och runtom bilen + att det var IS på rutan. Efter en stund kan en förfrusen Desirée hoppa in i bilen och åka iväg. Mina tår är så kalla så att det värker i hela foten, trevligt! Åker iväg och handlar lite för att sedan åka hem. Nu sitter jag äntligen här i soffan framför nyhetsmorgon tillsammans med en bråkig Bianca. Trots allt detta har jag faktiskt lyckats hålla mitt humör uppe.

Får se om jag kan fortsätta vara duktig och kanske städa, diska och tvätta lite här hemma. Skulle behövas en rejäl storstädning men dammsugning och moppning av golv. Kanske ska ta mig i kragen o göra det idag då jag jobbar imorgon. Men först av allt ska jag nog ta o göra iordning en kopp te, så att jag lyckas återfå värme i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv; Nä, eftersom det var ett virus och inte en bakterie (eller tvärtom) så skulle det inte hjälpa med antibiotika. Men jag ska dricka massa citronvatten och hoppas på det bästa bara :)

2010-02-24 @ 11:08:15
URL: http://kaufeldt.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaa verkligen! Tänkte börja med längd och ta upp 200m mycket mer seriöst (:

Kan du komma nästa vecka? (A)

2010-02-24 @ 13:25:31
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0