sjukling(?)

Det ser ut att bli fint väder idag också. Solen skiner och igår var det till och med 0-gradigt mitt på dagen då solen värmde. Kan det vara så att våren är påväg?
Själv mår jag inge vidare. Igår hade jag på gränsen till feber, men vet inte riktigt hur det är just nu. Känner mig en aning hängig och har nog fått mig en förkylning. Jag hoppas bara att det inte blir värre, då jag verkligen vill träna idag och resten av veckan. Det skulle ju vara så typsikt om jag blev sjuk nu lagom till den att jag ska börja med den nya träningen.

Kommentarer
Postat av: cat

nej inte vara sjuk nu, nåt skit som går för jag var riktigt dålig i helgen och åt ingen riktig mat förrän söndag :( Usch!

2010-02-15 @ 15:30:27
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com
Postat av: cat

Hur är det egentligen?? jobbar du eller är du sjuk, väntar på uppdatering här.. :D

2010-02-17 @ 21:22:54
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0