sommar på burk ,



Tänk att vintern aldrig vill ta slut. Okej, det är bara i slutet på februari än så länge MEN det känns som om det är mer vinter nu än det har varit under både december och januari. Jag som bara längtar ihjäl mig till våren då man kan ta på sig tunnare kläder tänker åka in till "The body shop" för att inhandla mig lite sommar på burk. Deras shower gel strawberry är bara helt underbar med sin härliga jordgubbslukt. Sedan vore det ju bara toppen att ha en lika underbar body butter att smörja in sig med efter den härliga jordgubbsduschen.

Idag lyckades jag byta bort mitt utomhusträningspass till ett träningspass på gymmet istället. Kände inte riktigt för att gå ut o springa i lång backe när det är -25 ute. NEJ TACK! Får hoppas att det blir lite varmare i veckan så kan jag kasta in det träningspasset någon annan dag denna vecka.

Idag till middag blev det Lax, pressad potatis och hemmagjord dillsås. Mycket nöjd med resultatet och är nästan lite stolt över mig själv som lyckades med det jag hade planerat. Nu är dock all fantasi slut så vad det blir till middag imorgon har jag ingen aning om. Föresten alla mina vänner i Norrtälje och därom, jag funderar på om jag ska ta och åka neråt i landet på.. möjligen söndag. Vet dock inte hur jag jobbar nästa vecka, så det är inget som är helt och hållet bestämt. Jag hoppas i alla fall!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0