the sun is shining ,


Hon är så fridfull när hon sover.

Bianca är ju helt underbar på alla sätt och vis, men ibland kan hon bli lite för envis och jobbig. Oftast är det när man ska äta frukost och man får inte ha sin frukost för sig själv. ENVISA katt! I övrigt är hon hur underbar och söt som helst + lite galen. Mest fridfull är hon i alla fall när hon sover. Lugn och ro!

Jag är fortfarande förkyld, men ska allt ge mig ut och träna lite idag (kanske till och med kör dubbelpass). Vill vara frisk. Imorgon är det jobb på schemat kl6-13, det var bara det passet jag hade denna vecka, vilket är lite halvt värdelöst.

Annars då? Mycket fint väder ute. När man vaknar upp på morgonen och tittar ut på den blåa himlen kan man nästan tro att det är vår ute, sedan ser man all snö ute och man är åter i verkligheten.
GE MIG VÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0