busfröt ,



Hälsade precis lite på vårt lilla busfrö som idag blir 8 veckor, vilket betyder att det bara är fyra veckor kvar tills hon får flytta hem till oss. Lille Bianca är en riktig liten atlet. Hon klättrar på allt, hoppar upp på höga pallar och går balansgång på smala pinnar. så duktig, duktig, duktig är hon!

Tänke beställa hem några bilder på Bianca så att jag kan påbörja den lilla fotoboken som jag tänkte göra på henne. Fick boken jag ville ha av min bror när han var här (så snällt av honom) så nu kan jag påbörja boken som jag ska fylla på hela tiden då hon växer och blir stor.


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Jaa, det var hur bra som helst :)

2010-01-05 @ 10:02:51
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0