crazy cat ,

Bianca ska hela tiden envisas med att krypa in under soffan för att sedan ge ifrån sig en massa ljud. Förstår inte varför hon ska in därunder om hon direkt ska börja gnälla. För övrigt är hon världens sötaste, finaste, busigaste, mysigaste och galnaste katt. Tidvis är hon verkligen helt crazy och attackerar fötter, ben och armar, klättrar ifrån golvet och upp längs hela ens kropp tills hon sitter på ens axel. Hon mördar verkligen sina leksaker (hon fick en till mus idag) OCH sin egen svans. Sedan i nästa sekund ligger hon och sover precis bredvid mig eller Christian som en lite ängel. Hur söt som helst. Får se om hon tänker sova tillsammans med oss i sängen inatt igen, sötbebisen.

Imorgon är det personalfest, vilket troligen kommer bli väldigt trevligt/roligt. Imorgon fyller även min storebror år, 23 hela. Och då min bror fyller år imorgon betyder det att det bara är 5 dagar kvar tills jag fyller år (imorgon alltså).
Ska nog sätta mig och kika lite i kakboken för att se vad det är som ska bakas tills på torsdag.

Kommentarer
Postat av: anna Kubel

Ja det är verkligen supermysigt med kattungar, min kisse börjar dock bli riktigt stor nu, väger snart 10 kg!!

Vad är Bianca för ras?

Vad gör du annars, vore kul att ses nått!! :)

2010-01-31 @ 17:39:43
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0