en förhäxad kväll ,

Ikväll blir en förhäxad kväll, eller kanske en förhäxadkväll, då jag och Catherine ska passa på o titta på lite Förhäxad då bådas karlar är borta. Igår hade jag så jäkla tråkigt så det finns inte. Var så otroligt sugen på att köpa en massa onyttigheter och äta ute samtidigt som jag glodde på någon riktig tjejfilm, MEN så blev inte fallet då jag har bestämt mig att inte äta en massa godis, chips och liknande. Istället satt jag här hemma och höll nästan på att krypa ur skinnet så rastlös jag var. Kl:20 började i alla fall Let's dance, vilket var lite trevligt att titta på. Men inte heller det är samma sak när man inte har någon att titta på det med + en stor chipsskål och en cola. Lite fredagsmys helt enkelt.

Som tur är kom i alla fall Cat med det bra-i-ga förslaget om att vi skulle träffas ikväll och glo på vår serie. Då Christian jobbar eftermiddag idag också passade detta helt utmärkt + att vi ska laga någon god middag tillsammans. Jag tycker verkligen inte om att laga middag när jag är ensam hemma, vilket brukar resultera i att jag inte äter något vettigt när Christian inte är hemma. Så det är bra när jag får middagssällskap.

Träningen har heller inte blivit som den ska denna vecka. Helt värdelöst. Men det är bara att vänta när Christian jobbar som han gör. Jag vill nämligen inte åka ner o träna på gymmet själv, utan jag o Christian åker dit tillsammans. När han jobbar eftermiddagar hinner vi inte ner till gymmet, vilket är lite tråkigt. Nästa vecka ska det bli ändring på detta då min "riktiga träning" börjar 1/2 (helt enkelt veckan därpå). Dumt är det bara att jag jobbar eftermiddag på måndag, vilket troligen kommer resultera i att träningen då uteblir också.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa, vi får se till att ses någonting. Du ska inte till DM tycks jag förstå? Dock har jag inte så jättemycket pengar så att jag kan åka lite hur som helst, "/ men det vore som sagt väldigt trevligt att komma och hälsa på när du fyller år och allt. :)

2010-01-23 @ 16:20:41
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0