goderkväller ,

Lördagkväll. Sitter här i soffan o tittar på TV. Jag och Christian var precis och hälsade på vår lille kattbebis Bianca som imorgon blir 10 veckor, vilket betyder att det bara är två veckor kvar tills hon får flytta hem till oss istället. Busade med henne och försökte få några till fina kort, och NÅGRA lyckades jag få.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag lagade mat, yes! Jag var hem till Catherine och tittade på två avsnitt av Förhäxad säsong7. Men mer än så har jag inte gjort. Imorgon ska jag försöka ta tag i städningen av skafferiet, men NU - nu ska jag nog ta o äta en godisbit eller två. Har varit så sugen på godis efter det att vi åt middag och idag är det trots allt lördag så någon bit ska jag minsann äta.

Kommentarer
Postat av: Louise

vi tänkte ta en liten miniweekend till malmö :)

2010-01-17 @ 12:57:50
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0