havreflarn m. choklad ,



Jag och Christian fick trevligt besök utav Kristoffer, Michelle och Oliver.
Fick för mig att jag skulle baka något litet till fika och tillslut lyckades jag bestämma mig för vad;
- Havreflarn (dubbla) m. ljus blockchoklad.

Var lite fundersam ett tag om det skulle bli bra, men tillslut så såg det faktiskt ganska lovande ut + att det smakade mycket bra. Som vanligt lyckades jag dock göra dem för stora. 30st blev istället 20st.
Ska försöka komma ihåg det till nästa gång.

Har städat lite i skafferiet nu också. Gick väldigt fort faktiskt.
Nu ser det i alla fall lite bättre ut + att man hittar det man ska ha lite lättare.


Kommentarer
Postat av: cat

Åhh jag älskar havreflarn!!!!!!! MUMS. Kul att dom blev bra, alltid trevligt när man provar nåt nytt och klarar av det på en gång!

2010-01-17 @ 17:45:19
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com
Postat av: Louise

Men tack så väldans mycket! =D Dina havreflarn ser inte så dumma ut måste jag säga, blev dom lyckade? ;D

2010-01-18 @ 12:18:49
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0