helgen ,

Jag har varit ganska sämst på att uppdatera här på bloggen. Har på något sätt inte kunnat sätta mig till ro här vid datorn de senaste dagarna. Helgen var i alla fall en otroligt trevlig helg. På torsdagen bestämde sig söta Jessica för att hon skulle komma och hälsa på under helgen och på fredagen efter jobbet satte hon sig i bilen och åkte ett antal mil för att sedan anlända här i Grycksbo.
Jag fick en fin blomma och några små presenter av henne när hon kom hit, TACK! mycket uppskattat! :)

När hon kom fram tittade vi på Let's dance och åt chips och godis för att sedan sitta o prata typ halva natten. Vi var ner på stan en stund på lördagen, KALLT! På kvällen tittade vi på film och åt chips och godis(igen!) Det var en otroligt trevligt helg, vilket påminner mig om att vi måste ses lite oftare. Nästa gång du hälsar på här hoppas jag i alla fall att det är lite varmare ute.


I förra veckan fyllde min älskling år och då fick han en fritös av mina föräldrar. Vi har provat fritösen två gånger nu och jag tycker allt att resultaten har varit mycket bra!

Idag hade jag tänkt försöka städa bort julen här hemma. Får se hur det går, uppdatering angående det senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0