pysseldag ,



pyssel för dagen - Biancas fotobok,
foto saknas på denna sida. Det ska vara en bild på de nyfödda kattungarna.


Idag har jag haft en liten pysseldag. Har inte pysslat sådär jättemånga timmar men jag har i alla fall kommit igång med fotoboken med bilder på Bianca. Insåg sedan att jag saknade lite pysselmaterial som jag ska inhandla när jag har fått lön sen. Avvaktar lite med boken tills dess.

Var precis över för att hälsa på Bianca en liten snabbis. Fick med mig några fina bilder hem. Önskade få någon busbild, men kameran var lite för seg så missade ögonblicken precis hela tiden. Hon är så otroligt busig. Attackerar snöret på kameran hela tiden + mitt knä. Klättrar upp på ens byxor, helt galen är hon!
söt! ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

haha gjorde du? det är inte okej att vakna och inser att det bara var en alldeles för underbar dröm..!

2010-01-15 @ 22:29:43
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0