så var julen borta på riktigt ,



Så var julen nerpackad i lådor, igen. Ganska skönt faktiskt. Nu är det äntligen vardag igen och det är dags att få ordning på alla vardagliga rutiner. Idag ska jag stryka och hänga upp de vanliga gardinerna, orkade inte börja med det igår när jag var klar med packningen.

Idag ska jag även försöka ta tag i städningen av klädkammaren. För tillfället ser det hemskt ut därinne och jag hittar ingenting, vilket det minsann ska bli ändring på!
Idag är även den dagen som jag och älskling ska komma igång med träningen igen. Det är verkligen på tiden!
Har varit sjuk nu i lite över en vecka, men nu kan jag inte fly längre.

Har lite andra småsaker som jag ska se till att få gjort idag.
Sen tänkte jag allt gå hem till Catherine så att vi kan titta på lite förhäxad(?)


Kommentarer
Postat av: cat

Stackars Julegrisen får bo i kartong ett år till !!! :( men han kan iaf leka med Bocken om de är i samma låda.



YEY, Förhäxad here we come

2010-01-13 @ 16:12:04
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0