shopping ,

jeansleggings pieces ifrån Vero Moda.

ÄNTLIGEN hittade jag sådana jeansleggings som jag har letat efter. Helt rätt färg och med FICKOR. yes! Jag är så nöjd. Ska ha på mig dessa på lördag, och imorgon ska jag stanna en stund i Falun efter jobbet för att kika på en snygg topp till dessa. Ska även kika om jag kan hitta några snygga, inte allt för dyra, skor.

Var även in på Panduro, och ooooj va mycket fint jag hittade som jag ville köpa. Jag fick dock nöja mig med några clearstamps (stämplar) som jag har suktat efter ett tag + svart embossingpulver, och imorgon ska jag minsann pröva mina nya inköp då jag tänker pyssla lite med fotoboken.

Nej, nu måste jag verkligen skutta in i duschen för att sedan gå o sova.
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0