söndagen den sista januari ,

Idag har varit en "göra-ingenting-dag". Kanske för att jag var på personalfest igår och är lite trött och sliten idag. Måste dock säga att det inte alls har varit så farligt, jag har mest varit hungrig och lite sliten i kroppen för att man inte har sovit ordentligt. Det var mycket trevligt igår i alla fall.

Imorgon är det jobb igen, 13-19.10 vilket betyder att jag inte kommer få så mycket vettigt gjort. Vi ska väl försöka ta oss in och handla imorgon innan jag börjar jobba i alla fall. Måste sätta mig och fundera över vad det är som måste handlas hem tills min födelsedag. På tisdag blir det en städa+baka dag då jag ligger lite efter på den fronten. På onsdag jobbar jag nämligen igen, samma tid som imorgon. Detta betyder att det inte är så mycket tid över att göra saker som behövs då det är på torsdag som jag fyller år. Bara FYRA dagar kvar nu, tills det är den FJÄRDE februari och DESIRÉEs födelsedag! wiiee.

Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

Ja dom blir jätte stora, börjar bli lite orolig för hur pass stor han kommer bli! :P Men det återstår att se!

Ja men det är så mysigt med katter! Är hon en innekatt eller får hon vara ute också?

2010-02-01 @ 13:15:36
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0