tiden går ,


Bianca bara älskar sin leksak.

Nu är det mindre än en vecka tills jag fyller år. Funderar på om jag ska börja baka lite till den stora dagen så att jag har någe att bjuda på om det är så att någon vill komma på en födelsedagsfika.
Tidigt imorse vaknade jag av att Bianca pussade på mig i ansiktet. Tror hon ville att jag skulle vakna, dock så sov jag en stund till efter det (klockan var bara 06.00 eller däromkring).
Båda dessa nätter har hon sovit mellan mig o Christian i sängen. Hon är ju så söt.
Jag och Bianca tog oss en liten sovstund på soffan idag också när Christian åkte iväg till Bjurs.
Mycket skönt!


Kommentarer
Postat av: cat

hehehe! Jaså hon hamnade i sängen till slut... Djur brukar ha en tendens att vilja sova med matte och husse, tryggast så! Ska bli mysigt att träffa Bianca snart nu =)

2010-01-30 @ 09:02:07
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0