fredag fredag fredag ,

Idag har faktiskt varit en bra dag. Eller i alla fall tills Bianca lyckades putta ner min "5-års"-vas som jag fick av Christian. Det var inte meningen utan duken fick med sig allt ner i golvet när Bianca skulle sträcka på sig efter sin "powernap". Tråkigt, men det gick i alla fall bra med Bianca som föll ner i allt krossat glas.

Annars har det som sagt var varit en bra dag, den började inte så bra då jag var overkligt trött när klockan ringde 04.30 och det var dags att göra sig iordning för jobbet. Blev som tur var lite piggare för var timme som gick och har klarat mig ganska bra från trötthet idag. Jobb 6-11, för att sedan åka hem, vända och åka iväg till Borlänge. I Borlänge åt Christian & jag + Tim & Kristin lunch. Från Panduro fyndade jag lite på rean och fick med mig fina papper och några stämplar hem. Och sen på City Gross hittade jag min efterlängtade blomma - en Fredskalla! Stor, fin och billig.

Nu sitter jag och väntar på mat som Christian och Tim lagar iordning. Sen blir det spel och chips.

Imorgon väntar jobb igen, men efter det är det två lediga dagar som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0