ett päron som smakar citron ,

Min lediga dag började inte riktigt som jag hade planerat. Såg fram emot en härlig sovmorgon, men söta(?) lilla Bianca hade andra planer och tyckte att jag skulle gå upp kl06 imorse. Jag som hade på planer på att sova längre än så försökte ignorera jamandet och gnället som kom ifrån andra sidan dörren. När Bianca inte gav upp utan fortsatte i ungefär en timme till insåg jag att jag skulle få mer sömn på soffan så jag tog mitt täcke och min kudde och gick ut och gjorde den sällskapssjuke Bianca Bon jovi sällskap. Fick därmed några timmar sömn till.

Tittade på TV och åt frukost. Gjorde inte så mycket tills jag fick laga mat åt min kära Christian som var trött och ville vila lite innan jobbet. Lagade mat och diskade för att sedan se att Biancas mat är slut, vilket betyder att det blir en tur in till Falun för min del. Hade även planer på att jag skulle plantera ut mina gurkplantor på balkongen då de ser ut som om de har ett hemskt öde att möta annars då ingen av de tre ser så där jättepigga ut. Lyckas bära ut allt medan Christian får hålla i Bianca som är allt för nyfiken på den där balkongen. När jag ska börja plantera märker jag att det är fel jord jag har hemma. Tur att jag hur som var tvungen att åka in till Falun då jag nu även måste göra ett litet besök på Plantagen.

Det blir väl helt enkelt till att byta om så att jag kan gå ner och hämta bilen som C tog till jobbet och sedan bege mig till Falun så att det blir avklarat. Sen har i alla fall Cat frågat om vi inte ska titta på lite Förhäxad, vilket det var allt för länge sedan vi gjorde så det tackar jag inte nej till. Så vad säger du Catherine, blire än träff ikväll eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0