förgiftade äpplen ,



Allt går inte att förklara, det är vad det är.


Har kommit hem ifrån Catherine där tre avsnitt av sista säsongen Förhäxad visades. Nu börjar det närma sig ett slut och det är bara 10 avsnitt kvar, eller? Sen är det bara att börja med nästa serie som jag tror blir "Sex and the city".

Om en vecka kommer jag befinna mig i Lohärad och den 18onde har jag även en tid hos frissan. Äntligen ska jag göra något åt mitt kaos till hår. Hoppas även att jag ska hinna träffa någon eller några vänner när jag äntligen kommer hem en sväng. Sen är det så att min lillebror fyller år den 19/6 vilket är den självaste anledningen till mitt besök + att jag får träffa lite släkt i samband med firandet. Allt annat är bara en bonus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0