john blund ,

Jag är så sjukt trött. Jobbat idag 6-13 för att efter det åka iväg och handla lite. Vidare hem, mysa lite med Bianca och sen packa kylväskan och köra bort till stugan. Somnade nästan i en stol där, men det var lite för kallt då solen hade fått för sig att den skulle gömma sig då jag äntligen var redo att steka. Grillning till middag. Dags att packa ihop allt igen och bege sig hem. Trött som jag är funderar jag på att gå o sova då jag ska upp kl04.30 igen imorgon. Efter jobbet ska jag och Christian försöka måla stugan. Helgen, midsommar, består av jobb så jag har inte riktigt planerat någe annat. Får se om det händer något kul, middag/grillning hemma hos Cat blir det i alla fall på fredag efter jobbet. Äta måste jag ju i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0