OKEJ, inte OKEJ

Är trött efter en dag på jobbet. Känner mig helt tom i huvudet och var mycket hungrig den sista timmen på jobbet vilket resulterade i att jag plockade upp mat på McDonalds på vägen hem. Kommer hem till en otroligt sällskapssjuk och gnällig Bianca. Äter lite ostkrokar (som Cat brukar kalla det) till efterrätt och funderar starkt på att titta på lite Vampire diaries på datorn då det har varit säsongsavslutning på TV, INTE OKEJ!

Imorgon är en ledig dag, men min kära jobbar 12h (kl6-18) vilket gör att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på då. Sovmorgon har jag lärt mig att jag inte får här hemma nu när Bianca inte får vara i sovrummet, och därmed har ett nöje med att väcka mig senast kl8.

Nu fick jag ett sms av fröken Catherine om en förfrågan om lite Förhäxad-tittande ikväll. Tackar gärna inte nej till det så ett besök hos C & B lär det väl bli om en timme eller två. Nu, som sagt, Vampire diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0