räddaren i nöden ,

Satt igår och pratade i telefon med min mor och gnällde över att alla serier har haft säsongsavslutning, inte heller finns det några avsnitt att se på Internet. Det var som om någon hörde min olycka och tyckte att jag har gjort mig förtjänt av lite bra underhålling i form av serie. Idag dök nämligen det första avsnittet av säsong 3 ifrån True blood upp på nätet. Jag har precis tittat på det och väntar nu på att fler avsnitt ska ploppa fram. Härligt!

Nu är det däremot dags för mig att sova. Imorgon ska jag jobba igen, dock eftermiddagspass men det är hur som bra om jag lyckas gå upp i hyffsad tid. I och för sig kommer det inte vara svårt att vakna i rätt tid, eller kanske till och med lite tidigare än "rätt" tid då jag har en levande väckarklocka som gärna vill att jag ska gå upp när hon säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0