titta en fågelunge ,

Så var jag hemma i Lohärad och hälsar på. Tyvärr har det fina vädret försvunnit igen, ingen överraskning direkt. Ska snart bege mig in till Norrtälje med mor min, vi ska kika lite i butikerna och kanske ta en fika innan det är dags för min klipp- och slingtid hos frissan. ÄNTLIGEN!

Imorgon fyller bror min år, vilket betyder att jag måste plocka fram fantasin och hitta på någon födelsedagspresent till honom. Inte lätt kan jag tala om!

Igår när jag och mamma åkte hem ifrån Uppsala så satt det två små fågelungar/bebisar mitt på vägen. Så sprang det där på varsin sida tills de blev så rädda och kröp ihop till små bollar. Otroligt söta var de! Som tur var lyckades vi smyga förbi med bilen utan att någon blev skadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0