vampire diaries



Som det TV-freak jag är tittar jag på en rad olika serier. Expert på att bestämma mig att jag ska se en serie bara genom att se reklamen för den, och då serier och filmer som har med vampyrer att göra är lite extra bra var det inte någon överraskning att jag skulle följa Vampire diaries. När det i torsdags var säsongsavslutning på TV innan första säsongen var klar kastade jag mig istället över till datorn för att titta på de fem avsnitt som var kvar. Tittade precis på det sista avsnittet och som alltid ska det ju sluta så spännande. Låter säkert riktigt fånigt, men jag som verkligen fastnar i serierna vill verkligen se fortsättningen NU!! Självklart kommer säsong 2 först i september(?) Irriterande!!


Kommentarer
Postat av: emily

jag har också fastnat i serien helt, jag älskar den verkligen<3 men var kan man se dem 5 sista avsnitten?

2010-06-14 @ 11:19:54
URL: http://smurfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0