baby baby baby ,


Bianca med sin nya leksak.

Så var man hemma i Grycksbo igen. Väldigt skönt att vara hemma och få träffa både Christian och Bianca. Nu har Christian gått till jobbet, men Bianca är fortfarande här och hon är piggare och mer galen än vanligt. Med mig hem hade jag en ny leksak till min lilla älskling. Det är min mamma som hade köpt en rolig leksak som LÅTER. Jag trodde det var först när hon fick barnbarn som hon skulle börja köpa jobbiga leksaker, men hon börjar redan nu med att skämma bort vår lille kissemiss.
Det visade ju sig att Bianca tycker mycket om sin nya leksak och har redan lyckats slita bort musen som satt på fjädern. Jag ska får se om jag ska försöka laga den sen, men hon leker på bra med musen för sig och bollen i banan för sig. Just för tillfället leker hon dock med en penna(!)

Själv tänker jag sätta mig och titta på första avsnittet av den nya säsongen av True Blood. När det är slut ska jag krypa ner i sängen. Är så otroligt trött, vilket betyder att det kommer vara otroligt skönt att få sova.
Hoppas Bianca har lugnat ner sig lite och vill sova samtidigt som mig så jag får lugn och ro. Just för tillfället är hon verkligen HELT CRAZY, sötnosen.

Nej, nu börjar det på TVn, BYE!


Kommentarer
Postat av: Louise

I Valbo av alla ställen?

Haha jisses. Ja men ta en tripp dit, jag håller alla tummar jag bara kan! :D

2010-03-04 @ 10:34:13
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: cat

Åh vad roligt med nya leksaker! Jag måste investera i nåt nytt till hunden här också.. snarast!

2010-03-04 @ 18:31:05
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0