i sökandet efter solen ,

Jag är på sådant där seg, "vill inte, orkar inte"-humör. Skyller allt på detta äckelväder som vi har. Känner att jag är i stort behov av lite sol för att bli glad igen. Som tur är ska ju jag åka iväg snart och jag hoppas att Italien kan ge lite ny enegri till träningen och till mitt glada humör. De senaste dagarna känner jag bara hur trött jag har varit hela tiden och inte direkt haft lust o göra något alls. Idag har jag i alla fall lyckats städa, diska och tvätta här hemma. Imorgon blir det en vända till Falun, mer städning och sen träning, möjligen två stycken träningspass till och med. Får se.

Till min besvikelse var det ju inge Desperate housewives idag, vilket jag gärna hade slagit mig ner framför nu ikväll. MEN jag får nöja mig med Cougar town på TV idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0