kakakaos ,

Skulle visst jobba idag. Kl:06.10 ringde telefonen och jag fick frågan om jag hade försovit mig. MEN fallet var faktiskt så att jag inte ens visste om att jag skulle jobba. Tittade som en tok på schemat i lördags så att jag inte skulle missa någon tid, men då fanns bara morgondagens tid 8-13 med, vilket betyder att tiden måste kommit upp senare och jag inte visste någe om det. Detta resulterade i en snabb start på dagen, upp och klä på mig för att sedan åka iväg till jobbet. Nu är jag hemma igen efter lite ärenden på stan och ska försöka äta någon lunch. Christian slutar snart och sen ska vi äta middag tillsammans för att jag sedan ska bege mig till jobbet igen och jobba några timmar till ikväll. Det var den dagen! Imorgon är det jobb igen och sedan åker jag hem till Lohärad för att sedan åka vidare till Italien på fredag. Längtar bort ifrån all snö o slask.

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

stressig morgon!

2010-03-31 @ 16:38:54
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0