man blir vad man dricker ,



Igår när jag, Catherine och Caroline var i Borlänge nämnde Catherine att det skulle vara gott med en Pucko. Bara någon dag innan det hade jag sett en reklam på TV och blev så sugen på denna goa chokladdryck! Idag när vi var o handlade var jag bara tvungen att lägga ner en glasflaska i kundvagnen. Funderar på om jag ska ta och öppna flaskan med ett klick nu?
Idag har i alla fall jag och Christian varit iväg och storhandlat. Så mycket mer än det har väl inte jag åstakommit då jag hela morgonen mådde halvkasst och låg på soffan under mitt täcke. Christian har varit duktig och gjort allt han sa igår att han var tvungen att göra! *klapp på axeln*

Vi har inte fixat så att vi kan tvätta täcket Bianca har kissat ner ännu, då tiden bara rinner iväg hela tiden. Tji fick vi för det då hon idag lyckades smita in i sovrummet och kissa ner nästa täcke då jag skulle gå in och byta kläder. Snabb som bara den var hon med att sätta sig och blöta ner täcket att jag knappt han blinka. JÄKLA KATT!
Så nu har Christian fått en uppgift imorgon medan jag är på jobbet och det är att tvätta täcken borta i tvättstugan.
Själv måste jag hänga en tvättmaskin nu. SUCK!

Juste, som sagt så ska jag jobba imorgon kl6-12! TREVLIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0