mars, planeten?

Måndag och ny måndag. Vi har trillat in i mars månad, men tittar man ut genom fönstret tror man att det fortfarande är i början på januari. Förra veckan gick väldigt fort, och jag tror att denna vecka kan gå ganska fort också då det kommer hända mycket trevligt. Om en timme ska jag sätta mig på bussen (oj, det börjar bli lite bråttom då) för att åka in till Falun där tåget mot Uppsala väntar. I uppsala blir jag som sagt hämtat av mami och jag tänkte då passa på o dra med mig henne in på IKEA och kika lite. Sedan väntar en tur till Norrtälje där jag ska träffa Jessica och vi ska gå o äta. TREVLIGT!

Jag var faktiskt duktig och tog på mig springskorna och gick ut på en joggingtur innan frukost. Kände att det var lika bra o få träningen avklarad innan jag åker iväg så slipper jag tänka på att jag ska hinna med ett träningspass ikväll. Nu har jag duschat och ätit frukost, vilket betyder att det är till att göra sig iordning och sedan packa det sista.
Skynda, skynda!

Norrtälje, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0