nighty night ,

Träningen på gymmet idag gick bra och det går minsann framåt hela tiden. Denna vecka är min förberedelsevecka inför Italien, vilket betyder INGE SLARV MED TRÄNINGEN!
Därför ska jag imorgon gå upp i tid så att jag hinner med träningen innan jobbet. Börjar kl13 så det ska väl inte vara någe problem då det är en timmes träning hemma som gäller. MEN man måste upp i tid, äta frukost, sedan vänta en timme eller två innan man kan ge sig ut o träna, sen ska man duscha, äta lunch och göra sig iordning. Så någon gång mellan kl07.30-08.00 kommer klockan att ringa.

Men nu ska jag sova.
Bjuder på en bild på en sussande kissekatt.


Kommentarer
Postat av: cat

Naaaw och fina vita strumpor har hon på sig! Lyckost henne som inte behöver bli grå/svart-lortig om dom fina fötterna!

2010-03-24 @ 09:20:15
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0