onsdag ,

Jag har varit så jäkla seg hela morgonen. Det är fint väder ute idag igen, vilket i alla fall gör mig lite glad och jag lever fortfarande på hoppet om att jag snart kan ta på mig vårjackan. Annars så längtar jag till Italien med träning varje dag och Italiensk pizza till middag!

Idag ska jag ut och träna ett backpass. Ska se till och ta på mig träningskläderna så snart som möjligt så att man inte lyckas skjuta på det i flera timmar. Igår blev det i alla fall ett gympass tillslut och det gick faktiskt väldigt bra. Kanske skulle ta en lite promenad i det fina vädret också?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mmm pizza!

2010-03-10 @ 18:03:15
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0