So be it ,

Jag är så trött, vilket betyder att det kommer bli otroligt skönt att gå och lägga sig i sängen och dra täcket över sig. Imorgon är det dags att bege sig hem till Grycksbo igen då jag jobbar på torsdag. Igår träffade jag Jessica och var ut och käkade. Det är alltid lika trevligt att träffa henne och vi har så roligt ihop, och vi har därför kommit fram till att vi allt måste ses oftar. SÅ FÅR DET BLI!
Idag har jag istället umgåtts med Louise, vilket även det är väldigt trevligt. Jag gjorde henne sällskap till "The Studio" för "modell för en dag". Som alltid på sådana ställen tar det år och dagar innan man är klar med allt och kommer därifrån. Som ett litet + i kanten är väl att vi fick mycket tid till att prata med varandra, PERFEKT (det i alla fall). Sedan gick vi iväg till Kungshallen för att äta och vi båda åt väldigt gott. Bege sig till bussen (påväg dit hittar Louise skorna hon suktat jättelänge efter då hon suttit och spanat in de på Internet, MEN de är i fel storlek!).
Tillslut är jag hemma i Lohärad igen och då får vi besök av familjen Andersson och jag får lite lotter i en försenad födelsedagspresent, på en av dessa vinner jag 75:- YES! Mycket trevligt att få träffa alla i den familjen också, då det var mycket länge sedan.

Nu ska jag som sagt sova, för att sedan åka hem imorgon. Vilken tid är inte riktigt bestämt ännu.
Jag saknar min Christian och sötaste Bianca där hemma så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0