sömntuta nr1 ,

Jag är så otroligt jäkla trött. Helt värdelöst. Det är den där jäkla timmen som man förlorade inatt som har gjort det tror jag. Skyller på den i alla fall. Träningen idag blev det inget av, SLARV! Jag kände mig i och för sig lite klen i kroppen och jag vill verkligen inte bli sjuk nu inför Italien. Då det känns som om alla är sjuka runt omkring en så börjar man ju bli lite orolig. Men imorgon väntar en ny dag då jag är helt ledig så blir väl kanske ett dubbelpass imorgon istället för att ta igen för förlorad träning igår och idag. Ska även städa och sortera lite bland mina kläder, vill verkligen få det gjort innan jag åker iväg.

Idag var jag och Christian iväg till Borlänge en sväng för att kika lite. Björnar och Catherine följde även med. Jag skulle lätt kunnat shoppa loss lite, MEN jag får som sagt vänta tills jag har kommit hem ifrån Italien igen innan jag handlar nya saker.

Nu har Chrisitan tagit med sig sin bror för att fixa en ska på stugan lite snabbt. Sen ska han åka hem och vi ska spela Bingolotto ikväll. Yey!!

Kommentarer
Postat av: cat

Hoppas ni vinner nåt bra nu på bingon!! Så tar vi ännu en vända på kupolen snart och spenderar dom pengarna ;)

2010-03-28 @ 22:07:15
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0