trötter ,

Jäklar va trött jag är. Seg som bara den, vilket inte direkt gör en taggad till dagens träning. Tror det blir ett tempopass idag då jag hellre kör strykepasset imorgon så att jag får träna med Christian. Jobbade imorse kl6-10, och fick inte så mycket sömn inatt då larmet gick för Christian 45min innan jag skulle upp (alltså ungefär kl03.45) och efter det kunde jag inte direkt somna om utan låg och vred på mig. Försökte sova lite på soffan efter jobbet, men lyckades aldrig somna och få den där underbara powernap som man ibland kan få.

Nu funderar jag på om jag ska ta mig ut på en liten promenad så kanske jag vaknar till liv. Har som sagt träning på schemat och tänkte även försöka städa duschen och sortera lite bland mina kläder. Sedan kl22 ikväll är det True Blood på TV som gäller. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0