freaky friday ,

Åter igen är jag riktigt trött, men nu har jag nog även en vettig förklaring - BRIST PÅ MAT. Jobbade imorse, och tiden 6-10 blev istället 6-12.30 och jag kom därmed även hem senare (ganska logiskt) vilket gjorde att min planering om att hinna sova lite på soffan innan klockan blev allt för mycket förstördes, MEN jag får istället lite extra pengar = PERFEKT!

Jag funderar istället på att sova en halvtimme eller något nu, och sedan försöka ge mig ut på ett lättare träningspass innan middag. Ikväll ska jag sitta framför TVn och titta på Let's dance och solsidan. Det jobbiga är att jag är så otroligt jäkla sugen på godis, MEN det äter ju inte jag för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0