är träden gröna?

Dagen blev inte riktigt som väntat idag. Vaknade imorse och åt lite frukost, efter det begav oss vi direkt iväg till Falun där det blev tre stycken stopp. Först åkte vi och köpte någe asfaltsklister eller liknande, sedan iväg till Jysk för att inhandla min byrå som ska vara i klädkammaren. Efter det blev det ett sista stopp i Falun där det köptes färg till stugans fönster. Vidare till Borlänge där vi var in på Granngården, kikade lite och köpte gasol. När vi hade kommit så långt in i dagens ärenden fick jag förfrågan om jag inte kunde jobba idag och eftersom jag bara hade en tid denna vecka + att jag är i behov av lite pengar fick det helt enkelt bli dagens nöje. Innan bilen åter vände hemåt Falun och jobbet blev det en tripp in i Kupolen där lunch på McDonalds väntade och sedan ett besök in på Panduro där jag köpte några småsaker.

Jobb 13-19.10. Bussen hem, hämta lite mat och titta på film. Sovdags.

Helt trött i huvudet måste jag vara också då jag helt glömt bort att det är tisdag idag och Desperate housewives kl21.00, INTE OKEJ! Får ställa klockan eller något så att jag inte missar reprisen på söndag.

Kommentarer
Postat av: cat

Hahaha men sötis! Hur går det till egentligen när Desi t.o.m missar sina serier?

2010-05-19 @ 09:19:01
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0