awesome ,

Ibland är jag bara för jäkla bra. Har precis monterat ihop min byrå, vilket gick helt utmärkt. Det enda lilla felet var att det blev en liten spricka i sidan, men det var inte mitt fel utan de förborrade hålens fel. Jaja, den ska ju bara stå inne i klädkammaren så det var inte hela världen. Nu återstår det bara att sortera alla kläder som ligger på golvet inne i kammaren så att jag lyckas bära in min lilla byrå också.

Idag har det inte varit någe roligt väder och jag har mest legat och slöa på soffan, och som sagt monterat ihop min byrå. Ska väl försöka ge mig på o diska lite snart och kanske plocka iordning lite här hemma. Imorgon är det inte direkt något planerat, men det blir väl till o jobba lite nere vid stugan. SEN på FREDAG kommer sötaste Jessica hit, vilket ska bli så jäkla trevligt/roligt! Så hela helgen är bokad.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Helgen är bokad med en massa Jessica o snack o fint väder? :D

2010-05-20 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0