early morning ,

Ska visst jobba imorgon, fick ett samtal tidigare och kl:6-12 blev det. Ganska så passade då jag hur som hade tänkt att åka in till jobbet för att handla några förvaringslådor. Ska försöka få lite ordning med förvaring under sängen. PERFEKT!
Måste även beställa lite förvaringsgrejer ifrån Panduro sen så att jag kan sortera mitt scrapbookingmaterial. Ska även få ordning på alla mina pärlor och för övrigt försöka få lite ordning och reda bland allt det också. Börjar klia lite i fingrarna för att tillverka några nya smycken. Vill även inhandla några stansar.

Just för tillfället sitter jag och tittar på Desperate housewives och imorgon går True blood och på torsdag Vampire diaries.
Jag gillar TVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0