get this party started

Var otroligt duktig och började morgonen med en joggingrunda. För övrigt gick jag och la mig mycket tidigt igår. Insåg att jag var jäkligt trött och att det var lika bra o gå och sova i tid så att jag kunde vakna när klockan ringde imorse. Nu har jag fixat och donat och är redo att åka in till Falun. Bussen går om ungefär 10min. I Falun ska jag ta en snabbrunda på stan, måste ta ut pengar och köpa frimärken(?) för att jag sedan ska bege mig upp till jobbet där jag ska agera sällskap till Lisa som slutar kl15. Sen är det fest på schemat. Har ingen aning om vad som väntar för det har bara Lisa och Lotta, MEN jag får istället komma med detaljerna imorgon. Laddad? svar: JA!

Kommentarer
Postat av: cat

Ja nu vill jag höra hur personalfesten var. Var är blogg-Desi?

2010-06-03 @ 09:22:14
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0