today is tomorrow

Idag har varit en dag det också. Imorse ringde klockan 04.30 och det var bara att kliva upp. Som tur är så är det i alla fall ljust ute nu när man går upp, vilket det inte var i vintras. Helt enkelt upp och äta frukost, göra sig iordning för att sedan åka vidare  till jobbet. Jobba 6-12. Som vanligt är man sjukt trött när väckarklockan ringer och direkt när man kommer till jobbet, men snart är man igång och det är inte så tufft längre. Det är när man kommer hem och sätter sig i soffan som tröttheten smyger sig på. Då jag idag åkte ner på stan en stund innan jag åkte hem kom tröttheten först kl16. Trots att man vet att en powernap på soffan ofta blir en 2-3 timmar lång intalar jag alltid mig själv att jag bara ska sova i 30min. Precis som alltid blev så inte fallet och först kl19 orkade jag dra mig bort ifrån soffan och jag kunde i samma tillfälle insé att torsdagen därmed var slut. Just för tillfället sitter jag i soffan och väntar på att Vampire diaries, dagens nöje. Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska svänga förbi Gina tricot imorgon innan jobbet för att inhandla ett eller två nya plagg som jag kikade på idag + att jag ska köpa ett par jeansleggings. Helt klart!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var otroligt roligt, skulle lätt kunna göra det igen ^^,

2010-05-27 @ 20:10:14
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0