Lohäradhelg

Helgen har varit väldigt trevlig, och inte är den över ännu. I torsdags hoppade jag på tåget direkt efter jobbet och kom fram till Uppsala vid kl21.30. Där blev jag hämtad av mamma och pappa och vi åker hem till Lohärad.

Fredag morgon var jag och klippte till håret lite. Efter frisörtiden gick jag och mamma en sväng och tittade i butikerna. Efter det väntade lite träning för att sedan äta pizza till middag. Så gott!! Sen blev det chips och läsk till Idol.

Idag har jag som sagt varit på dop. Riktigt fint var det och Alva är ju världens sötaste.

Har nu bokat biljett hem och vid kl22.26 kommer jag vara framme i Falun igen. Då jag är ledig månd-onsd blir det troligen till att hjälpa till lite i stugan. Måste även plugga en hel del, så får nog se till att planera in några pluggtimmar varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0