intresseklubben antecknar.

Städat är vad jag har gjort idag. Underbart är det i alla fall när det är klart och det inte längre ser ut som ett bombnedslag. Var även duktig och sorterade kvitton och fixade iordning en pärm med garanti-kvitton. *klapp på axeln*
Nu väntar bara städning i klädkammaren + "bra-å-ha-skåpet".
Städade även av skrivbordet i sovrummet och ställde upp skrivare och dator där. Perfekt!! Nu måste jag inhandla lite hyllor och lådor för att få bättre ordning på alla papper och saker som för tillfället tar plats från arbetsbordet.

Imorgon får jag nog följa med o måla lite vid stugan. Ska börja måla insidan. Nu händer det lite.

Kanske ska sätta mig o äta lite glass och brodera på min julduk(?), hade tänkt blir klar med den till denna jul.
Tänkte även plocka fram pärlorna någon dag och göra ett smycke eller två.
Planera in en resa hem till Lohärad måste jag göra också. Mycket saker nu. ujuj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0