2011-02-26

Idag åker Daniel hem igen. Tråkigt. Men trevligt har vi haft det. I torsdags var vi på bio och igår var alla tre o spela bowling, jag förlorade :(
Kvällen igår avslutades med att titta på filmen "Dumma mej", chips, godis och läsk.

Snart är februari slut och mars tar över. Då tycker jag även att vintern kan släppa taget och det kan bjudas på lite vår o sol istället. Är i stort behov av en glimt av varmare väder.

Förresten är det vara två veckor kvar till silverlerakursen också. LÄNGTAR! Och sen i slutet av mars ska jag försöka hoppa på ett tåg till Göteborg där jag ska hälsa på Jessica. Under mars skulle jag även vilja få in ett besök hem till Lohärad. Vet inte riktigt hur det skulle gå till ännu.

Nu ska jag snart köra Daniel till tåget. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0