sommar, sol & värme.



Helt underbart väder är det ute, så varför sitter jag inne? Snart kommer i alla fall min karl hem, så kanske ska lura med honom ner till affärn så kan vi köpa oss lite glass. Måste passa på o sitta lite ute i solen nu när man har möjlighet till det.

Skulle vilja ha lite besök av mina vänner i sommar. Vad sägs om det Louise? och även Kajsa? Kanske Stephanie och Jessica har tid också. Nu vill jag allt att ni kommer hit. Om jag hittar några dagar då jag är ledig vill säga. ujuj.

Övrigt. Jag har världens sötaste kissekatt som ligger o sover urgulligt här i soffan.
Ska försöka övertala mina föräldrar att det är dags att komma upp hit på besök snart också.
Nu ska jag vila.


Kommentarer
Postat av: Cat

Nu får du lägga upp en bild på ditt nya hår så man ser hur du ser ut!!! =)

2011-07-02 @ 10:25:31
URL: http://emeraldgreen-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0