Glee-freak

Sitter hemma i soffan, lyssnar på musik ifrån serien Glee och har världens underbaraste katt i famnen.
Imorgon är det dags för "silverlerakursen" som jag har längtat efter sen jag fick det i julklapp. Ska blir riktigt ritkigt roligt. Annars då? Jag hoppas varje morgon att jag ska titta ut genom fönstret och se grönt gräs, men än så länge har jag blivit besviken. Istället har det snöat de senaste tre dagarna. Mindre roligt. GE MIG VÅR!
Jag vill gömma undan vinterjackan och istället plocka fram alla fina/härliga vårkläder.

Nu ska jag fortsätta njuta av den otroligt braiga musiken som spelas här hemma. Ni som inte tittat på Glee, gör det. Helt underbar serie, och helt underbar musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0